BIZNES Media i PR

„Kielecki” na Wielkanoc

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” – producent jednego z najbardziej popularnych Majonezów w Polsce, startuje z kolejną odsłoną kampanii

Data publikacji: 2016-02-18 | 11:09
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Kielecki” na Wielkanoc
Kategoria: Media i PR, BIZNES

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” – producent jednego z najbardziej popularnych Majonezów w Polsce, startuje z kolejną odsłoną kampanii reklamowej.

„Kielecki” na Wielkanoc Media i PR, BIZNES - Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” – producent jednego z najbardziej popularnych Majonezów w Polsce, startuje z kolejną odsłoną kampanii reklamowej.

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” – producent jednego z najbardziej popularnych Majonezów w Polsce, startuje z kolejną odsłoną kampanii reklamowej. Wielkanocny materiał ma zwrócić uwagę konsumentów na wysoką jakość wyrobu oraz przypomnieć, że sos idealnie sprawdzi się w roli dodatku zarówno na co dzień, jak i od święta.

Kampania rozpocznie już 1 marca br. 15 sekundowe spoty reklamowe emitowane będą
w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w Internecie. Całość dopełni komunikacja PR, materiały POS oraz promocja konsumencka (Majonez Kielecki 700 plus 150ml GRATIS).

WSP Społem za pośrednictwem powyższych działań chce wesprzeć i zdynamizować sprzedaż Majonezu Kieleckiego w gorącym okresie, a także pokazać, że tradycyjne przyprawy, takie jak majonez,
świetnie sprawdzą w niekonwencjonalnych przepisach.

Kreacja – Optima Marketing Group Sp. z o.o.

Produkcja –  PAPAYA FILMS Sp. z o.o

Działania PR – Best Brands PR

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
„Kielecki” na Wielkanoc Media i PR, BIZNES - Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” – producent jednego z najbardziej popularnych Majonezów w Polsce, startuje z kolejną odsłoną kampanii reklamowej.
Hashtagi: #Media i PR #BIZNES

A to już wiesz?  Świąteczna akcja „Sąsiedzi sąsiadom” dla mieszkańców dzielnicy Pragi-Północ

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy